-
Lokal w dobrej kondycji
Wiosną klub fitness w Tarnowie, jesienią sześć kolejnych punktów - to plany na bieżący rok właściciela marki FitCurves.
-
Złote Łuki, żelazne zasady
Marzysz o własnej restauracji McDonald’s i myślisz nad dobrą lokalizacją? Lepiej najpierw przeczytaj ten artykuł.
-
Outlet na bogato
Właściciel marki City Hell otworzył wielkopowierzchniowy outlet odzieżowy.
-
Punkt w punkt
W wyborze lokalizacji sklepu lub punktu usługowego może pomóc geomarketing.
-
Małe miasta na celowniku
Deweloperzy stawiają na średnie i małe miasta. W tym roku powstanie tam kilka centrów handlowych o łącznej powierzchni 400 tys. mkw.
-
Przestrzeń dla nowej marki
Właściciel kawiarni Lili’s planuje otwarcia nowych lokali. Czy uda mu się podbić prestiżowe centra handlowe?
-
Tape a l’oeil stawia na galerie
Francuska sieć odzieżowa poszuka klientów w dużych miastach. W grę wchodzą tylko centra handlowe.
-
Pizzeria od zaplecza
Chcesz otworzyć pizzerię? Sprawdź, co musi znaleźć się w kuchni lokalu.
-
Smażalnia ryb tylko z piwem
Właściciele smażalni muszą dbać o wyposażenie lokalu, szczególnie latem.
-
Lokal czeka na właściciela
Sfinks zmienia strategię. W dużych miastach oddaje swoje restauracje operatorom, w małych miejscowościach będą działać lokale należące do przedsiębiorców.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.