2014-03-14

Przestrzeń dla nowej marki

Właściciel kawiarni Lili’s planuje otwarcia nowych lokali. Czy uda mu się podbić prestiżowe centra handlowe?

Przestrzeń dla nowej marki Fot. Lili's

Lili’s to nowy punkt na trójmiejskiej mapie kawiarni. Lokal działa od grudnia zeszłego roku w centrum handlowym Klif w Gdyni. Większość najemców tego obiektu to marki odzieżowe, w tym Adidas, Benetton, Calzedonia, Cubus, H&M i Zara. W przerwie między zakupami w kawiarni Lili's przy jednym z ok. 20 stolików można napić się świeżo palonej kawy. W ofercie kawiarni znajdują się również koktajle z owoców i warzyw. Menu uzupełniają kanapki, 10 rodzajów ciasta a także lody.

- Wszystkie przygotowywane dla nas kanapki dostarczane są codziennie rano, podobnie jak ciasta, natomiast lody przygotowywane są na podstawie własnej receptury – mówi Piotr Górecki, właściciel Lili's.


Wkrótce właściciel pierwszej kawiarni uruchomi kolejny lokal - również w Gdyni. Lokal powstanie przy jednym z popularniejszych deptaków Gdyni - w okolicy Wybrzeża Kościuszki. Piotr Górecki planuje budowę sieci z wykorzystaniem franczyzy. Koszt inwestycji nie jest jeszcze znany. Sprzedaż licencji ruszy nie wcześniej niż przed końcem roku. Jedno jest pewne - kolejne Lili's Coffee mają powstawać w najchętniej odwiedzanych centrach handlowych. (dw), (pz)