2014-03-18

Outlet na bogato

Właściciel marki City Hell otworzył wielkopowierzchniowy outlet odzieżowy.

Outlet na bogato fot. Outlet Polska

Outlet Polska zajmuje się rozwojem sieci sklepów outletowych City Hell, oprócz nich firma prowadzi również dwie hurtownie odzieżowe i współpracuje z punktami partnerskimi, do których dostarcza odzież. Teraz Outlet Polska chce się skupić na rozwoju nowego formatu sklepów.


Naszym głównym celem jest obecnie rozwój sklepów wielkopowierzchniowych. Na razie będziemy je rozwijać samodzielnie, ale w przyszłości mogą być one otwierane także przez naszych partnerów  i franczyzobiorców. Pierwszy sklep w tym formacie już działa w Opolu. Placówka ma 700 m2 i jest świetnym potwierdzeniem tego, że taki model sprzedaży ma potencjał i daje szanse na podbój rynku – mówi Jacek Korzeniowski, menadżer Outlet Polska.


Firma dysponuje własną bazą lokali, ale partnerzy zazwyczaj przedstawiają wybraną przez siebie lokalizację, która musi zostać zaakceptowana przez centralę. Lokale City Hell mają  przeważnie ok. 80 m2 powierzchni i mieszczą się w centrach handlowych. Nowy format będzie miał 600-800 m2 powierzchni i ma być rozwijany w największych miastach. (mak)