2014-03-13

Tape a l’oeil stawia na galerie

Francuska sieć odzieżowa poszuka klientów w dużych miastach. W grę wchodzą tylko centra handlowe.

Tape a l’oeil stawia na galerie Fot. Tape a l’œil

W sklepach francuskiej sieci Tape a l’œil można kupić odzież dziecięcą w średnim segmencie cenowym. Pod tym szyldem działa ponad 350 sklepów w ponad 20 krajach. W Polsce sieć rozwija się od niedawna. Ma w naszym kraju 10 sklepów – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Czeladzi. Wszystkie w galeriach handlowych.

- Partner może liczyć na nasze wsparcie w negocjacjach warunków najmu oraz ocenie potencjału lokalizacji. Warunkiem przystąpienia do sieci na zasadach franczyzy jest posiadanie lokalu o powierzchni min. 100 m2, aranżacja lokalu zgodnie z konceptem Tape a l’oeil oraz przestrzeganie standardów marki - wylicza Sebastian Jędrej, dyrektor sieci na Polskę.

Tape a l’œil ma w tym roku powiększyć się o kolejne 30-40 sklepów. W grę wchodzą jednak tylko lokale w centrach handlowych w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. (gum)