-
Warszawa w budowie
Biurowiec Warsaw Spire powstaje w tempie jednego piętra tygodniowo. Pierwsze firmy mają się do niego wprowadzić jeszcze w tym roku.
-
Wyspa pełna suplementów
Triceps.pl do tej pory poszukiwał lokali powyżej 20 mkw. Teraz wprowadza nowe formaty.
-
Przepis na aptekę
Przed otwarciem apteki warto zapoznać się z wymogami ministerialnymi dotyczącymi lokalu.
-
Sklep w konkurencyjnej cenie
Ile kosztuje otwarcie butiku w galerii? Według właściciela marki Twoja Ubieralnia wystarczy 50 tys. zł, ale pod pewnym warunkiem...
-
Czesi grają w zielone
Apteki z konopiami leczniczymi wejdą do Polski. Jednak najpierw właściciel musi znaleźć masterfranczyzobiorcę.
-
Czy Carrefour oberwie za Lukoil?
Na współpracy obu sieci może położyć się cieniem bojkot rosyjskich stacji paliw.
-
Płacisz nie tylko za lokal
Jak obliczyć stawkę czynszu w galerii?
-
Biznes na wschodzie
W Lublinie otwarto nowe centrum handlowe - Atrium Felicity.
-
Premium nie tylko w aglomeracjach
Gdzie światowe marki lokują swoje biznesy? Sprawdź, do jakiego centrum handlowego Versace przenosi stolicę mody.
-
Galeria przy drodze
Grupa Muszkieterów została jednym z pierwszych najemców Galerii Myślenice. Supermarket Intermarche w centrum handlowym ruszy w 2015 roku.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.