2014-03-24

Premium nie tylko w aglomeracjach

Gdzie światowe marki lokują swoje biznesy? Sprawdź, do jakiego centrum handlowego Versace przenosi stolicę mody.

Premium nie tylko w aglomeracjach Fot. Galeria Warmińska

Włoski Versace, Roberto Cavalli i Furla – to tylko niektóre z zagranicznych marek, które w najbliższym czasie uruchomią nowe salony w Polsce. Brandy prosto z europejskiej stolicy mody dostępne będą od września w Olsztynie. W liczącej ponad 116,5 tys. m2 Galerii Warmińskiej znajdzie się także butik Pinko i Patrizia Pepe.

- Kompletując najemców sektora modowego kładziemy nacisk na ich różnorodność. Umowy z najemcami sektora premium to większa dostępność do luksusowych marek. Zwłaszcza, że w większości ich przypadków będą to jedyne lokalizacje tych brandów w regionie – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Warmińskiej.

Wachlarz włoskich marek odzieżowych uzupełnia niemiecki brand Oui, który swoje towary eksportuje do 30 krajów świata. Firma rozwija się również poprzez franczyzę.

– Odzież marki Oui trafia również do sklepów multibrandowych – współpracujemy z ponad 70 salonami. Bardzo istotna jest jakość współpracy i pewność, że sklep w danej lokalizacji będzie rentowny – mówi Bartłomiej Reinhardt, współwłaściciel firmy Majka Reinhardt, jedynego przedstawiciela firmy Oui na Polskę prowadzącego show-room, w którym prezentowane są najnowsze kolekcje odzieży codziennej i biznesowej.

Galeria Warmińska jest już niemal w całości wynajęta. Wśród najemców znaleźli się m.in. Reserved, Zara, H&M, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, marki z grupy LPP, Gatta, Ecco, Apart, Kruk, Yes i wiele innych. Centrum będzie dysponować dwukondygnacyjnym parkingiem na 1,2 tys. miejsc postojowych. (awh)