2014-03-27

Wyspa pełna suplementów

Triceps.pl do tej pory poszukiwał lokali powyżej 20 mkw. Teraz wprowadza nowe formaty.

Wyspa pełna suplementów Fot. Triceps.pl

Triceps.pl to polska sieć sklepów z suplementami diety, odżywkami oraz sprzętem i odzieżą fitness. Firma ruszyła w 2002 roku jako sklep internetowy, dwa lata później rozpoczęła tworzenie stacjonarnych sklepów. Dziś  ma ich kilkanaście na terenie siedmiu województw.


Do tej pory franczyzobiorcy Triceps.pl otwierali swoje sklepy w lokalach o wielkości minimum 20 m2. Inwestycja w taki biznes wymagała nakładów sięgających kwoty rzędu 40 tys. zł. Teraz franczyzodawca wprowadził mniejszy format, Triceps.pl Express, skierowany do inwestorów z mniejszym zapleczem kapitałowym.  Można go otworzyć w formie sklepu małopowierzchniowego (do 20 m2), kącika w fitness klubach lub na wyspach w centrach handlowych.  Koszt – 20 tys. zł.


- Mniejszy format został powołany z myślą o potencjalnych inwestorach, którzy dysponują mniejszym zapleczem finansowym. Tradycyjny format Triceps.pl kontynuuje rozwój, obecnie jesteśmy na etapie otwarcia kolejnego sklepu we Wrocławiu oraz w Warszawie – tłumaczy Michał Wasilewski, założyciel sieci.

Triceps.pl pracuje też nad rozwojem formatu wielkopowierzchniowego. (gum)