Galeria Madison w nowym wydaniu
Gdańskie centrum zmienia wygląd i grono najemców.
24,5 tys. klientów– tyle wynosi rekord dziennych odwiedzin w Galerii Handlowej Madison w Gdańsku. Zanotowano go w sierpniu 2013 roku, po blisko dekadzie od uruchomienia centrum. Wkrótce potem w galerii rozpoczęły się prace modernizacyjne, dzięki którym centrum ma być odwiedzane jeszcze chętniej.
- W ramach modernizacji Galerii Madison dobudowaliśmy dodatkową nitkę ruchomych schodów, ułatwiając tym samym poruszanie się po obiekcie. Wyremontowaliśmy też najbardziej charakterystyczny dla naszego obiektu element architektoniczny - wyjątkową fontannę znajdującą się w głównym patio – wymienia Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison. - Zamontowaliśmy nowoczesne oświetlenie LED, kończymy również proces wymiany klimatyzatorów na cichsze i zużywające mniej energii elektrycznej. Dzięki temu pobór prądu zmniejszył się o 40 proc., a w ubiegłym roku uzyskaliśmy 200 tys. zwrotu kosztów. Nadwyżki te zostały zwrócone naszym najemcom. Zdecydowaliśmy się też odnowić i zmodernizować toalety na wszystkich piętrach.
Zmiany w galerii dotyczą nie tylko jego wyglądu, ale i portfela najemców. Większość spośród dotychczasowych zdecydowała się przedłużyć umowy, w tym ostatnio m.in. Yves Rocher, Gatta, Grey Wolf, Wittchen, Lara Fabio, Lee Wrangler, Coccodrilllo, Delikatesy Bomi, Nikon czy Big Star.
- Niestety z uwagi na ograniczoną powierzchnię najmu i konieczność pozyskania nowych brandów, nie wszystkim mogliśmy taką możliwość zaproponować – przyznaje Thomas. - W tym roku dołączą do nas salony Venezia, Mohito i Sinsay. Swój salon otworzy też m.in. iDream, oferujący produkty firmy Apple.
Menedżerka zapowiada, że to nie koniec zmian.
- W kolejnych latach planujemy zainstalować na dachu obiektu panele fotowoltaiczne, które zapewnią dostawę ekologicznej energii elektrycznej do urządzeń znajdujących się w galerii – dodaje.
(gum)