-
Kreatywne biuro
Koncern Lego uruchomił w Londynie nietypowe biuro.
-
Budują się nowe sklepy
Branża nieruchomości komercyjnych może zaliczyć miniony rok do wyjątkowo udanych. Czy podobnie będzie w 2015?
-
Czysty zysk
Pranie brudów może być dochodowym interesem, pod warunkiem, że brudy będą cudze, a my będziemy właścicielami pralni.
-
Natura lubi prostotę
Sklepy z kosmetykami Idunn Naturals są utrzymane w prostej, wręcz surowej stylistyce.
-
Sklep musi mieć duszę
Dobrze zaprezentowany towar sprzeda się sam. O to, żeby go odpowiednio pokazać w sklepie, zadba ekspert od ekspozycji produktów.
-
Prezes potrzebuje ciszy
Zła izolacja akustyczna gabinetu szefa, księgowego, czy prawnika może przynieść firmie ogromne straty biznesowe.
-
Są pieniądze dla Serenady
Budowę nowej galerii handlowej w Krakowie skredytują banki Pekao S.A i BZ WBK S.A.
-
Tatuaż znika w zaciszu
Salon usuwania tatuażu można otworzyć praktycznie wszędzie, wystarczy spełnić podstawowe wymogi sanitarne.
-
Liczymy kilogramy i pieniądze
Panuje moda na szczupłą sylwetkę, ale Polacy za nic na świecie nie chcą rezygnować z pierogów i schabowego. Specjaliści od walki z otyłością mają coraz więcej pracy, a klinika, w której leczy się nadwagę, może być dobrym pomysłem na biznes.
-
Niech się stanie światłość
Iluminacje świąteczne to nie tylko piękna ozdoba lokalu, ale też doskonały pomysł na biznes.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.