-
Galardia przyciąga najemców
Carry, Pepco, CCC i T-Mobile to nowi najemcy starachowickiego Centrum Handlowego Galardia. Do wynajęcia pozostało jeszcze 30 proc. powierzchni.
-
Pogodne Centrum walczy o komplet
Galeria w Oleśnicy jest już prawie pełna, ale właściciel wciąż intensywnie szuka najemców - także wśród lokalnych przedsiębiorców.
-
Nowe marki na lotnisku
Dziesięć restauracji i barów i 15 sklepów powstanie w modernizowanej części warszawskiego Lotniska Chopina. Ich operatorem będzie firma HDS Polska.
-
Centrum handlowe do zamknięcia
Sklep zamknięty przez jeden dzień w tygodniu to min. 10 proc. mniej przychodów. Najemcy lokali i właściciele galerii handlowych walczą z zakazem handlu w niedzielę.
-
Przydrożny handel
W Radomiu powstaje nowy park handlowy. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2015 roku.
-
Tesco sprzedaje grunty
Pod młotek pójdzie ponad 30 hektarów gruntów zlokalizowanych w pobliżu istniejących już obiektów Tesco.
-
Centrum będzie błyszczeć
Colliers International komercjalizuje powierzchnię handlową w apartamentowcu Złota 44.
-
Galeria Piła ma już wykonawcę
Rusza budowa nowego centrum handlowego Rank Progress. Inwestycja ma być gotowa pod koniec przyszłego roku.
-
Carrefour w centrum uwagi
Nowe inwestycje i remonty istniejących już centrów handlowych – w ten sposób Francuzi przygotowują się na przyjęcie pod swój dach nowych najemców.
-
Biznes kwitnie w Ogrodach
Zakończono modernizację CH Ogrody w Elblągu – lokale są już w rękach najemców.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.