- 
                        
                                                                                      Małe miasta na celownikuDeweloperzy stawiają na średnie i małe miasta. W tym roku powstanie tam kilka centrów handlowych o łącznej powierzchni 400 tys. mkw. 
- 
                        
                                                                                      Przestrzeń dla nowej markiWłaściciel kawiarni Lili’s planuje otwarcia nowych lokali. Czy uda mu się podbić prestiżowe centra handlowe? 
- 
                        
                                                                                      Tape a l’oeil stawia na galerieFrancuska sieć odzieżowa poszuka klientów w dużych miastach. W grę wchodzą tylko centra handlowe. 
- 
                        
                                                                                      Lokal czeka na właścicielaSfinks zmienia strategię. W dużych miastach oddaje swoje restauracje operatorom, w małych miejscowościach będą działać lokale należące do przedsiębiorców. 
- 
                        
                                                                                      Kanapka z ulicyDotychczas Subway zacięcie walczył o prestiżowe lokalizacje dla swoich restauracji. W tym roku sandwicze mają pojawić się w przestrzeniach niestandardowych. 
- 
                        
                                                                                      Wiosenne porządki w Blue CityStołeczne centrum handlowe modernizuje część gastronomiczną. Wśród najemców pojawią się nowe marki kawiarni i restauracji. 
- 
                        
                                                                                      Rowery w centrumOd września do kwietnia rowery Fresh Bike pojawią się na dedykowanych stoiskach w galeriach i centrach handlowych. 
- 
                        
                                                                                      Dekada zdała egzaminNajemcy centrum handlowego w Grójcu podsumowują pierwsze miesiące działalności. 
- 
                        
                                                                                      Z biura wprost do sklepuSklepy z odzieżą szukają nowych lokalizacji - bliżej potencjalnych klientów. 
- 
                        
                                                                                      Biedronka idzie na łowyMałe sklepy w aglomeracjach i współpraca z przedsiębiorcami – to nowa strategia rozwoju właściciela dyskontów. Biedronki pojawią się nawet na dworcach. 
- 
                            
                                                                  Biznes na faliInwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach. 
- 
                            
                                                                  Zysk wyssany z krwiLaboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami. 
- 
                            
                                                                  Żabka wynajmieBlisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej. 
- 
                            
                                                                  Masażysta na parterzeLokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta. 
- 
                            
                                                                  Własny sklep w galeriiO wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę. 
- 
                            
                                                                  Guziki, wstążki i duże pieniążkiChoć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów. 
- 
                            
                                                                  Biznes idzie jak ciepłe bułeczkiOd kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików. 
 
                 
                     
                     
                     
                     
                    