Wiosenne porządki w Blue City
Stołeczne centrum handlowe modernizuje część gastronomiczną. Wśród najemców pojawią się nowe marki kawiarni i restauracji.
Zmianom ulegnie nie tylko wygląd food courtu, ale i lokalizacja w centrum. Część gastronomiczna zostanie bowiem przeniesiona z pierwszego na drugi poziom galerii. Powiększy się również liczba najemców strefy konsumpcyjnej. Wśród nowych marek znajdą się m.in. Bon Apetito, Que Pasa i Mexican Grill oraz North Fish.
Generalne remonty zaplanowali również najemcy innych sklepów lub punktów usługowych, m.in. Kakadu, Cubus, Converse i 5aSec. Otwarcie zaplanowano na 16. kwietnia br. Pod Błękitną Kopułą zagości też kilka nowych, międzynarodowych marek rozsianych po całej galerii, min. obuwie Venezia, księgarnia Matras, salon odzieżowy Promod czy salon z wyposażeniem wnętrz Home&You. (awh)