Dekada zdała egzamin
Najemcy centrum handlowego w Grójcu podsumowują pierwsze miesiące działalności.
Dekada Grójec to obiekt handlowy dedykowany szybkim, wygodnym zakupom. Zostało uruchomione pod koniec 2013 listopada. Odwiedzający mogą w nim skorzystać z supermarketu spożywczego, drogerii, salonu multimedialnego, apteki, sklepów z butami i odzieżą sportową.
– Mieszkańcy potrzebowali obiektu, w którym mogą kupić markowe produkty blisko miejsca swojego zamieszkania. Obiekt zyskał ich uznanie. Chcąc odwiedzić markowe sklepy, nie muszą już jeździć do oddalonej o kilkadziesiąt kilometrów Warszawy – mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.
Decyzji o najmie powierzchni w Dekadzie nie żałują również obecne tam marki
– Sklep CCC funkcjonuje od 27 listopada i na 392 m2 powierzchni prezentuje bogatą kolekcję obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego. Nowoczesny wygląd, dużo przestrzeni, zastosowanie specjalnego oświetlenia, wygodne stanowiska do przymierzania obuwia niewątpliwie przyciągają uwagę – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC.
Dekada Grójec zlokalizowana jest w północnej części miasta, bezpośrednio przy obwodnicy
i niedaleko drogi ekspresowej S7. Na powierzchni najmu 5,4 tys. m2 zlokalizowanych jest 16 lokali handlowych, m.in. Biedronka, Rossmann, Martes Sport, Media Expert, CCC, Ray Obuwie, eSmokingWorld, Apteka. W najbliższym czasie swoje lokale otworzą kolejne znane marki.
W realizację inwestycji zaangażowane były spółki BOIG Project Management, BOIG Tenants Coordination, BOIG Property Consulting oraz BOIG Marketing. (gum)