2014-01-23

Nowe marki na lotnisku

Dziesięć restauracji i barów i 15 sklepów powstanie w modernizowanej części warszawskiego Lotniska Chopina. Ich operatorem będzie firma HDS Polska.

Nowe marki na lotnisku Fot. Lotnisko Chopina

Na stołecznym Lotnisku Chopina trwają prace związane z modernizacją Terminalu A, które zostaną zakończone na początku 2015 roku. Wtedy to do dyspozycji pasażerów zostanie oddane ponad 3 tys. m2 powierzchni handlowej, na której powstanie 15 sklepów oraz 10 restauracji i barów, które zajmą 2 tys. m2. Zagospodarowaniem powierzchni zajmie się firma HDS Polska, która jest częścią grupy  Lagardère Services. W myśl podpisanych umów HDS Polska będzie najemcą lokali w remontowanym Terminalu A przez okres 10 lat.


    - Firmy, które brały udział w przetargu, miały za zadanie przedstawić propozycję spójnego i kompleksowego zagospodarowania strefy komercyjnej w nowej części terminala - zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i handlowym. Firma HDS Polska zaprezentowała najbardziej innowacyjne i atrakcyjne koncepty wszystkich lokali – mówi Michał Marzec, dyrektor Lotniska Chopina.


 Wśród 15 nowych sklepów pojawią się placówki z typowym asortymentem sklepów wolnocłowych, czyli papierosami, alkoholem i kosmetykami, które będą działały pod marką Aelia Duty Free. Na lotnisku pojawią się też znane ekskluzywne marki: Victoria's Secret, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Salvatore Ferragamo czy Ralph Lauren. W wyremontowanym terminalu zostanie również otwarty sklep Samsunga, będzie to jeden z nielicznych na świecie salonów tej marki działających na lotnisku.


W strefie gastronomicznej pojawi się m.in. restauracja McDonald's z kawiarnią McCafe, kawiarnia Espressamente Illy oraz restauracje The Flame i Misa. Pasażerowie będą mogli również skorzystać z oferty trzech lokali gastronomicznych (kuchnia polska, włoska i fast-food) objętych wspólnym systemem płatności.
(mak)