Tesco sprzedaje grunty
Pod młotek pójdzie ponad 30 hektarów gruntów zlokalizowanych w pobliżu istniejących już obiektów Tesco.

Brytyjczycy chcą, aby w pobliżu ich supermarketów powstawały restauracje i punkty usługowe, które zwabią klientów nie konkurując jednocześnie z Tesco. To dla Tesco dosyć istotna kwestia, bo koncern w ubiegłym roku zanotował w Polsce ponad 3 proc. spadek sprzedaży.
Dla inwestorów przygotowano 35 nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę komercyjną o łącznej powierzchni przekraczającej 30 ha. Działki znajdują się przeważnie w pobliżu działających sklepów Tesco. W kontaktach z potencjalnymi nabywcami firmę Tesco reprezentuje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
- Przedmiotem sprzedaży są w większości grunty, które firma zabezpieczyła w swoim portfelu. Obecnie firma postanowiła je sprzedać, by uatrakcyjnić ofertę komercyjną lokalizacji. Tesco to bardzo dobrze rozpoznawalna marka w naszym kraju, a obiekty tej firmy generują stały ruch klientów – mówi Marek Noetzel z działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.
(mak)