-
Biuro nie tylko w biurowcu
Mieszkanie może być sprawnie działającym biurem i nie trzeba do tego wcale wielkiego remontu.
-
Duże miasta znów na topie
Deweloperzy wracają do polskich metropolii. Znowu zaczną budować galerie handlowe.
-
Butik w centrum handlowym poproszę
W dużym mieście i nie dalej niż 100 km od miejsca zamieszkania - w takiej lokalizacji franczyzobiorca ma szans otworzyć Butik.
-
Szkolenia tylko w biurowcach
Segna Polska stawia na rozwój w dużych ośrodkach miejskich. Chce być jak najbliżej potencjalnego klienta.
-
Zyski z pigułki
Apteka może być złotym biznesem dla osób wytrwałych, których nie zniechęcą żmudne procedury otwarcia, duże koszty inwestycyjne i praca przez siedem dni w tygodniu.
-
Sklepy z pomysłem osiągają lepsze wyniki
Warto zaprojektować sklep wedle określonej myśli przewodniej, która trafnie odzwierciedli charakter marki
-
Szkoła jak z bajki
Kolorowe ściany wypełnione bajkowymi postaciami – tak wyglądają wnętrza szkół językowych Mała Lingua.
-
Carrefour znajdzie i wyposaży lokal
Od marca Carrefour oferuje nowy format współpracy w ramach franczyzowych sklepów convenience
-
Pieskie życie hodowcy psów
Łże jak pies, ten kto mówi, że hodowla psów to łatwy do prowadzenia i wielce zyskowny biznes. Hodowcy twierdzą, że na jednym miocie zarabiają najwyżej kilka tysięcy złotych.
-
Handel ma się dobrze
W Polsce przybywa nowoczesnej powierzchni handlowej, ale przyrosty nie są już tak spektakularne, jak były rok wcześniej.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.