-
Na zakupy do Neptuna
W najbliższą sobotę starogardzianinie będą mogli po raz pierwszy zrobić zakupy w Galerii Neptun. Jej budowa trwała prawie dwa lata.
-
Sklep w sklepie
Nie trzeba otwierać oddzielnego salonu, by zostać franczyzobiorcą Play Krismilton. Każdy właściciel sklepu z akcesoriami telefonicznymi czy sprzętem rtv może stworzyć u siebie stoisko marki.
-
Więcej miejsca dla handlu
Przybywa miejsca w centrach handlowych. W pierwszym kwartale tego roku ich powierzchnia w sumie zwiększyła się o 94 tys. metrów kwadratowych. Nawet duże zagraniczne marki coraz chętniej rozwijają swoje sieci sprzedaży w mniejszych miastach.
-
Sphinx w nowym wydaniu
Restauracja na warszawskim Placu Bankowym ma być wizytówką sieci. Czym różni się od dotychczasowych lokali?
-
Walka o zyski
Szkoła sztuk walki to pomysł na biznes dla pasjonatów, którzy nie oczekują że się na nim wzbogacą.
-
Siła koloru w walce o klienta
Więcej klasyki w aranżacji wnętrza to sposób marki Okay Multibrand Shops na poszerzenie grupy docelowej o nieco starszego klienta.
-
Galerie lubią biżuterię
W centrach handlowych błyskotki kupuje 37 proc. Polaków. Wiedzą o tym franczyzodawcy sieci jubilerskich, którzy nie ustają w walce o dobre lokalizacje.
-
Lokal na biuro nieruchomości
Biuro nieruchomości może mieścić się nawet na obrzeżu miasta pod warunkiem, że łatwo do niego dotrzeć komunikacją miejską.
-
Komfortowa przymierzalnia zwiększa sprzedaż w sklepie odzieżowym
Czas pobytu klienta w sklepie odzieżowym zależy w dużej mierze od warunków, jakie w nim zastanie. Na co zwrócić uwagę, by wizyty były częstsze i bardziej efektywne?
-
Biznes, który wpada w oko
Do prowadzenia salonu optycznego nie potrzeba żadnych zezwoleń. W tej branży swojej szansy mogą poszukać także ci przedsiębiorcy, którzy z okulistyką nie mieli dotąd nic wspólnego. Pod warunkiem jednak, że nie przerażają ich nazwy takich urządzeń, jak autorefraktometr, foropter czy frontofokometr.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.