-
Wystrój jak u babci
Stare lub stylizowane meble, ekspedientki w fartuszkach – Mydlarnie u Franciszka to mają być sklepy z domowym klimatem.
-
Casual dining w trzech odsłonach
Na rynku starego miasta, w galerii handlowej i przy molo - w takich lokalizacjach Sphinx otwierał ostatnio swoje restauracje.
-
Sklep z komórkami
Punkty z telefonami i akcesoriami GSM Telakces.com maja konkurencję ze strony internetu, dlatego dobra lokalizacja to w tym biznesie kwestia być albo nie być.
-
Fortuna kołami się nie toczy
Cyklistów przybywa, a wraz z nimi i serwisów rowerowych. Rynek jest już, niestety, mocno nasycony, a w dobrych lokalizacjach wysokie czynsze mogą odebrać znaczną część zysków.
-
Sushi w świetle dziennym
Proste, dobrze doświetlone wnętrza, w stonowanej kolorystyce – Koku Sushi dba o to, by wszystkie restauracje były utrzymane w tej samej stylistyce.
-
Nowe centrum biznesowe namiesza na rynku
Powstające na warszawskiej Woli centrum biznesowe może obniżyć ceny najmu w okolicy.
-
Centrum nie tylko handlowe
Blue City nigdy nie było typowym centrum handlowym. Lista najemców powiększyła się właśnie o Zarząd Transportu Miejskiego.
-
Jeleń tylko w galerii
Sklepy i stoiska z logo Biały Jeleń otwierane są tylko w centrach handlowych. I to nie we wszystkich – franczyzodawca musi mieć pewność, że lokalizacja zapewni odpowiednie zyski.
-
Prestiżowe lokalizacje dla franczyzobiorców
Marka Scotfree własne sklepy otwiera przede wszystkim w centrach outletowych, a franczyzowe w galeriach handlowych.
-
Duże miasta proponują więcej
Gdzie najlepiej sprzedawać i kupować? Z badań wynika, że warszawskie galerie handlowe mają najszerszą ofertę w Polsce. Nieźle jest też w Trójmieście czy Krakowie.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.