-
Trening przy okazji
Podobno ćwiczenie na platformie wibracyjnej jest bezwysiłkowe i trwa tylko 30 minut. Dlatego kluby fitness Vibrostation najlepiej otwierać w okolicach biurowców lub w centrach handlowych, żeby klient przyszedł na trening w dogodnym dla siebie momencie, np. przed pracą czy po zakupach.
-
Bezludne wyspy istnieją, ale nie w centrach handlowych
Deweloperzy dokładnie planują wygląd i rozmieszczenie sezonowych stoisk, aby generowały jak najwyższe zyski.
-
Biznes w panierce
Smażalnię ryb można otworzyć nad morzem, w górach, a nawet w... galerii handlowej.
-
Galeria na ukończeniu
Prace nad budową Galerii Jurowieckiej powoli zbliżają się ku końcowi. Wielkie otwarcie zaplanowane jest na ostatni kwartał 2015 roku.
-
Lokal z widokiem na klienta
Biura podróży otwierane na osiedlach mieszkaniowych z powodzeniem mogą konkurować z placówkami zlokalizowanymi w centrach handlowych.
-
Panny młode dają zarobić
Salon mody ślubnej powinien mieścić się w lokalu o powierzchni co najmniej 60 m kw. Tyle potrzeba, żeby wyeksponować suknie na manekinach, urządzić przymierzalnię i kącik wypoczynkowy.
-
Bielizna w duchu skandynawskim
Salony własne duńskiej marki Change powstają wyłącznie w galeriach, ale franczyzobiorcy mogą otworzyć sklep z bielizną damską również w lokalizacji przyulicznej.
-
Galeria w prezencie przedświątecznym
Pod koniec roku zostanie otwarte Centrum Handlowe Vivo! Stalowa Wola. W tej chwili trwają jeszcze ostatnie negocjacje z najemcami.
-
Oszczędności ze współpracy
Agencja nieruchomości powinna mieścić się na parterze. Wówczas potencjalni klienci, przechodzący obok lokalu mogą bez trudu zapoznać się z ofertami wywieszonymi w witrynie.
-
Kosmetyczna wyspa w galerii
Na stoisko z kosmetykami firmy Golden Rose wystarczy nieco ponad 7 m kw. powierzchni.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.