-
Niepełnosprawni w centrach handlowych
Posnania wprowadziła program szkoleniowy dla swoich pracowników z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych.
-
Żabka wskakuje do Manufaktury
Sklepy convenience w galerii handlowej? Czemu nie. Żabka otwiera już czwarty sklep w takiej lokalizacji. Tym razem w Łodzi.
-
Do supermarketu na obiad
Intermarché wprowadza do swoich supermarketów stoiska gastronomiczne. Koncept stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów.
-
Kuchnia na widoku
Otwarta kuchnia, w której kucharz przyrządza posiłki w obecności klientów – to serce lokalu Mad Box.
-
Sfinks rozsiada się w stolicy
Właśnie ruszyła - szesnasta już - restauracja Sphinx w Warszawie. Lokal ma letni ogródek i kącik zabaw dla dzieci.
-
Urodziny Dekady
Dekada Olsztyn działa już od 5 lat. Obecnie obiekt przechodzi proces rekomercjalizacji.
-
Outlet dla krakusów
W Krakowie powstanie nowe centrum wyprzedażowe, które będzie częścią dużego kompleksu handlowego. Otwarcie zaplanowano na 2019 rok.
-
Na parterze i z parkingiem
Zanim Jeta pomoże franczyzobiorcy otworzyć salon z wyposażeniem łazienek, dokładnie bada lokalizacje, konkurencję oraz potencjał rynku.
-
Ślub w centrum handlowym?
Kina, teatry, galerie sztuki, kluby fitness, hotele, gabinety lekarskie. W galeriach handlowych jest już (prawie) wszystko. A jak będzie za parę lat
-
Wygodnie na zakupy
Galeria Jurajska ma nowe miejsca postojowe dla rowerów, nowoczesny system zarządzania parkingiem oraz nowy parking dla autokarów.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.