-
Galeria na styku epok
Kiedyś fabryka włókiennicza, dziś centrum handlowo-rozrywkowe. Pabianice zyskają nową galerię.
-
Światło w dobrym miejscu
Parking dla klientów, możliwość podjazdu dla samochodów ciężarowych, najlepiej dwa wejścia - to tylko część warunków, jakie powinien spełniać lokal na sklep elektryczno-oświetleniowy.
-
Galeria Młociny na nowo
Więcej rozrywki, miejsc spotkań, rekreacji i gastronomii oraz lepsza ekspozycja najemców i wygodny parking. Kilka dni po przejęciu – Echo Investment i Echo Polska Properties (EPP) prezentują Galerię Młociny w nowej odsłonie.
-
Czy opłaca się otworzyć hotel dla zwierząt?
Właściciele hoteli dla czworonogów mają szansę połączyć miłość do zwierząt z zarabianiem pieniędzy. Muszą jednak liczyć się z nielimitowanym czasem pracy.
-
Sklep w galerii handlowej
Biznes w dobrej galerii handlowej to prestiż, ale i ryzyko – konkurencja i wysokie czynsze nie pozostawiają tu marginesu błędu. Dlatego warto się przyłożyć nie tylko do wyboru obiektu, ale i do negocjacji warunków najmu.
-
Na obiad do galerii
„STOP Jurajska” to nowy projekt centrum handlowego w Częstochowie, który ma zatrzymać przejezdnych poruszających się wzdłuż krajowej „jedynki”.
-
Gdy e-commerce wchodzi do „realu”
Jak zaprojektować stacjonarny oddział sklepu internetowego?
-
Dekada urośnie
Dekada w Grójcu powiększy się o jedną trzecią. Dzięki temu oferta galerii poszerzy się m.in. o produkty wyposażenia wnętrz.
-
Sok z galerii
Franczyzodawca Frankie’s przekonuje, że znalezienie odpowiedniej lokalizacji to klucz to powodzenia biznesu pod jego szyldem. Dlatego pomaga w jej wyborze.
-
Modo odchodzi w przeszłość
Z handlowej mapy Warszawy znika centrum handlowe Modo. Od czerwca zmienia nazwę i asortyment.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.