2017-05-25

Modo odchodzi w przeszłość

Z handlowej mapy Warszawy znika centrum handlowe Modo. Od czerwca zmienia nazwę i asortyment.

Modo odchodzi w przeszłość Fot. Modo

Wybudowane za 150 mln zł Modo ruszyło w połowie października 2015 roku, między al. Jerozolimskimi a al. Krakowską. Na 16 tys. m2 najmu zlokalizowano 30 butików, w większości z ofertą modową, która miała zadowolić gusta nawet najbardziej wybrednych klientów. Przestrzeń handlową podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefę designu, Brand Fashion – modę marek i POP Fashion – modę popularną. Z założenia nie znalazły się tu żadne sieciówki typu H&M. Niestety, okazało się, że koncept się nie sprawdził. Już rok temu media pisały o tym, że centrum świeci pustkami, a najemcy liczą straty i – co niektórzy – zamykają butiki.
Teraz właściciele obiektu zmieniają koncepcję. I nazwę. Od 8 czerwca Domy Mody Modo zamienią się w centrum Łopuszańska 22. Na ponad 3 tys. m2 znajdzie się tu ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Wszystko wskazuje na to, że zmieni się też ich docelowy klient. Jak zapewniają właściciele - klienci Łopuszańskiej 22 będą tu mogli kupić modną odzież i obuwie w cenach niższych niż oferują inne warszawskie centra i sklepy sieciowe w nich dostępne. Wśród sklepów znajdzie się m. in. Multioutlet z markowymi ubraniami, w cenach tańszych niż outletowe. Ma tu być także Biedronka i Media Ekspert. W obiekcie jest również strefa restauracyjno-kawiarniana.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz