2017-07-05

Do supermarketu na obiad

Intermarché wprowadza do swoich supermarketów stoiska gastronomiczne. Koncept stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów.

Do supermarketu na obiad Fot. Grupa Muszkieterów

Według najnowszych danych CBOS, aż 90 proc. Polaków deklaruje spożycie przynajmniej jednego ciepłego posiłku dziennie. Jednocześnie zmieniają się preferencje konsumentów, którzy obecnie poszukują rozwiązań nie tylko zdrowych ale i szybkich.

 „Gorący stół” to stoisko gastronomiczne w sieci sklepów Intermarché, na którym można zakupić dania na ciepło. Klienci mogą skorzystać przede wszystkim z oferty podstawowej złożonej z mięsnych dań obiadowych. Część sklepów oferuje dodatkowo produkty garmażeryjne. Takie rozwiązanie wprowadzono już w 200 sklepach sieci. 

W podstawowej ofercie znajdziemy przede wszystkim dania mięsne, takie jak pieczona golonka, karkówka, czy potrawy z kurczaka. Sklepy wyposażone w część garmażeryjną proponują również pierogi, krokiety, naleśniki, sałatki, bigos, leczo i wiele innych dań.

  „Gorący stół” to odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy coraz częściej wolą kupić gotowy obiad, niż przyrządzać go samodzielnie w domu. Obecnie coraz bardziej cenimy sobie czas, zatem jedzenie na wynos okazuje się być świetnym wyborem – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.   

 Wszystkie dania z „gorącego stołu” w Intermarché przygotowywane są na miejscu ze świeżych produktów.

 Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie prawie 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie 15,8 tys. osób. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system