-
Pani pozna pana
Klienci biur matrymonialnych cenią dyskrecję. Ten biznes lepiej sprawdzi się w dużym, a nawet wielkim mieście, niż na prowincji.
-
Supermarketów przybywa
Stokrotka otwiera sklepy w dwóch formatach. Ale dominuje ten większy.
-
Weterynarz blisko klienta
Lokal na placówkę weterynaryjną musi spełnić wiele wymogów. O sile jego przebicia decydują jednak nie zapisy prawa, ale rozpoznawalność i funkcjonalność gabinetu.
-
Dominium odświeżone
Znana sieć zakończyła rebranding. Ma nową nazwę, logotyp i wystrój lokali.
-
Galeria i dworzec w jednym
W miejscu starego wrocławskiego dworca autobusowego powstaje nowoczesny kompleks handlowo-biurowy.
-
Połysk w gablocie, zarobek na szrocie
Na rynku o wyjątkowo zszarganej opinii każdy dzień to walka o wizerunek firmy. Handlować autami da się i bez przekręcania liczników.
-
Małe będzie piękne
Rynek centrów handlowych w Polsce jest coraz bardziej nasycony. Nadchodzi czas rozwoju galerii w małych miastach.
-
Luksusowa Posnania
Poznaniacy już wkrótce będą mogli zrobić luksusowe zakupy. W nowobudowanej galerii Posnania powstaje strefa premium.
-
Tam, gdzie klient lubi czytać
Euro-Salon Prasowy można otworzyć w jednym z trzech formatów. Ale bardziej niż powierzchnia saloniku prasowego liczy się jego lokalizacja.
-
Kalinka rośnie w centrum miasta
W Kaliszu budują nowy park handlowy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.