-
A.Blikle stawia na galerie
Plany otwarć w budynkach biurowych okazały się błędem. Za to w centrach handlowych cukierni przybywa.
-
Nutą w zakupowicza
Klientów odstrasza nie tylko tłok w sklepach, ale też hałaśliwa muzyka. Nadmiar dźwięków to problem niejednej placówki handlowej.
-
Oprawa dla kosmetyków
Kosmetyki Silcare można sprzedawać zarówno z wyspy handlowej, jak i w standardowej drogerii.
-
Towarzystwo dla agenta
Najlepiej, jeśli punkt pośrednictwa nieruchomościowego otworzymy w pobliżu biurowców. Taką filozofię przyjął franczyzodawca Capital Realy.
-
Tukany pod Warszawą
W Piasecznie powstanie nowy obiekt handlowy - Pasaż Tukanów.
-
Coraz więcej galerii
To był dobry rok na rynku powierzchni handlowych w Polsce. Do dzisiaj oddano do użytku obiekty o łącznej powierzchni 650 tys. m2, czyli o 33 proc. więcej niż w 2014 roku.
-
Makaron na siedząco
Kiedyś spaghetterie Makarun Spaghetti and Salad sprzedawały jedzenie tylko na wynos. Teraz nowe lokale mają już stoliki dla klientów.
-
Otwarta kuchnia z rybą
Goście w restauracji North Fish mogą oglądać, jak przygotowuje się dla nich dania.
-
Biuro na rozwód
Gdzie Polacy rozwodzą się najczęściej? Na południu kraju. To idealne rejony na założenie oddziału firmy „Kobieta i Rozwód”.
-
Sport dla zabieganych
Nowa lokalizacja Sportowego Sklepu ma ułatwić zakup klientom dysponującym niewielką ilością czasu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.