-
Słodkości z pasażu
Jak zapowiadali, tak robią. A.Blikle wchodzi do kolejnego centrum handlowego.
-
Pora na Dekadę
W drugiej połowie roku ma się rozpocząć budowa galerii Dekada w Nysie.
-
W bliskowschodnim klimacie
Lokale z logo Kebab King można otwierać w galeriach handlowych, na osiedlach i w centrach miast.
-
Partner z biżuterią
Gabloty z biżuterią Ada Plus można wstawić do sklepu z odzieżą, bielizną czy kosmetykami.
-
Zmiany w Silesii
Prace modernizacyjne w Silesii są już na półmetku. Do wiosny w tym największym centrum handlowym na Śląsku odświeżone zostanie ponad 100 sklepów, część zmieni swój adres, pojawi się także ponad 40 nowych najemców.
-
Nieruchomości z witryny
Wielu klientów szuka nieruchomości w internecie. Błędem byłoby jednak sądzić, że tradycyjne agencje nieruchomości są na straconej pozycji. Dobre oznakowanie i lokalizacja lokalu stanowią klucz do sukcesu.
-
Ciuchy? Z galerii coraz rzadziej
Klienci coraz rzadziej kupują odzież w centrach handlowych. Ich uwagę przyciągają outlety i internet. To wynik badania konsumenckiego PMR.
-
Lokal na hiszpańskie perfumy
Perfumy Equivalenza można sprzedawać w salonie lub z wyspy handlowej.
-
Tychy czekają na nową galerię
Ruszyła budowa centrum handlowego Gemini Park Tychy. Otwarcie obiektu zaplanowano na jesień przyszłego roku.
-
Oaza dla biznesu
Business Garden Wrocław – czyli dziewięć budynków z biurami do wynajęcia, powstaje w stolicy Dolnego Śląska.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.