2016-01-17

Zmiany w Silesii

Prace modernizacyjne w Silesii są już na półmetku. Do wiosny w tym największym centrum handlowym na Śląsku odświeżone zostanie ponad 100 sklepów, część zmieni swój adres, pojawi się także ponad 40 nowych najemców.

Zmiany w Silesii fot. Silesia

Koniec grudnia i początek 2016 roku był dla Silesii niezwykle pracowity. W tym czasie miało tam miejsce aż 14 nowych otwarć i 8 re-openingów dotychczasowych najemców.

Oferta ubrań i dodatków Silesii wzbogaciła się m.in. o Twin Set, Clodi, Marciano Guess, multibrand z ubraniami polskich projektantów Togethim, Lancerto, a także Chicaca i Chantelle. Nowych najemców zyskał także food court, gdzie swoje lokale otwarł Sevi Kebab, Mega Pierogi i kawiarnia Mega Cafe. Strefie usług przybył natomiast nowy fryzjer - Icona Hair, pralnia 5 à sec oraz biuro podróży Exim Tours. Z kolei oferta salonów z elektroniką poszerzyła się o AB Foto.

 Kolejne grono dotychczasowych najemców działa już w nowych lokalizacjach. W odświeżonej odsłonie i pod innym adresem działają już Bershka, Big Star, Lacoste, Kazar, Monnari, Tatuum, a także Bytom, który w Silesii uruchomił swój pierwszy salon koncepcyjny. Do grona najemców wróciła także DUKA, która stworzyła w Silesii sklep sezonowy.

Rozpoczęły się także prace nad nową odsłoną ZARY. W związku z tym salon do kwietnia będzie zamknięty. Sklep marki zostanie powiększony (pochłonie powierzchnię zwolnioną przez relokowaną Bershkę). Jak zapewnia Silesia będzie to największa ZARA w regionie.

Najbliższe tygodnie przyniosą także kolejną serię otwarć nowych najemców - zapowiada dyrekcja centrum. Silesia wzbogaci się o ofertę m.in., Swiss, Euroyoung oraz Hugo Boss, Clinique i Celebrity. Trzej ostatni już rozpoczęli prace nad swoimi salonami. W najbliższych dniach po relokacji otwarty zostanie także L’Occitane. Marka przez ostatnie tygodnie działała na wyspie handlowej. W ofercie Silesii znajdzie się także Smoke Shop.

 Za nami już prawie połowa wszystkich prac związanych odświeżaniem lokali, modernizacją istniejących oraz nowymi otwarciami. Prace przebiegają sprawnie, a efekty w postaci nowych najemców czy nowych konceptów budzą ciekawość klientów - deklaruje Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.

Anna Smolińska dziennikarz