2016-01-21

Słodkości z pasażu

Jak zapowiadali, tak robią. A.Blikle wchodzi do kolejnego centrum handlowego.

Słodkości z pasażu Fot. Pasaż Łódzki

Marka A. Blikle zawitała do centrum handlowego Pasaż Łódzki. Cukiernio-kawiarnia zlokalizowana jest pomiędzy sklepem Rossman a biurem podróży Sol Travel. Lokal o powierzchni ponad 61 m2 jest trzecim punktem usługowym tej marki w Łodzi oraz 30. w Polsce. Oferta punktu opiera się na tradycyjnych wyrobach A.Blikle, wzbogaconych o szeroką gamę ciast, deserów i tortów, także przygotowywanych na zamówienie.

Wchodząc do Pasażu Łódzkiego zarząd A.Blikle realizuje strategię, w ramach której chce skoncentrować się wyłącznie na otwarciach w galeriach handlowych. W 2015 roku cukiernie pojawiły się m.in. w Galerii Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Poznań City Center, Galerii Łódzka, Galerii Warszawa Wileńska i Ferio Wawer. W najbliższych planach jest jeszcze otwarcie w Starym Browarze w Poznaniu.

Dla operatorów centrów handlowych marka A.Blikle to pewniak. Jest rozpoznawalna i pozwala zwiększyć różnorodność oferty.

Dokładamy wszelkich starań, by nasza oferta spełniała oczekiwania klientów. A. Blikle to istotny element miksu najemców Pasażu Łódzkiego. Obok m.in. marek modowych, sportowych, biżuteryjnych, sklepów off-price i z akcesoriami, zapewniamy także strefę food court oraz kawiarnie i cukiernie – mówi Anna Mrzewa, dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Lokal A. Blikle swoim klimatem i aranżacją nawiązuje do wieloletniej historii tej jednej z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce marek cukierniczych. Materiały, wykorzystane meble, oświetlenie i detale wystroju to stylizacja na elegancką kawiarnię z dawnych lat. Przygotowana koncepcja to także hołd tradycji firmy.

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Powierzchnia centrum handlowego wynosi 42 tys. m2. Do dyspozycji klientów jest 71 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system