Dominium odświeżone
Znana sieć zakończyła rebranding. Ma nową nazwę, logotyp i wystrój lokali.
Gusto Dominium – tak dziś nazywa się sieć, którą przez lata przyzwyczailiśmy się kojarzyć z szyldem Pizza Dominium. W grudniu właściciel marki zainaugurował nową nazwę i logotyp sieci, co było ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki. W jego wyniku zmieniło się pozycjonowanie brandu – przeszedł on wizerunkową ewolucję od sieciowej pizzerii po koncept restauracyjny oparty na menu z Półwyspu Apenińskiego.
Nowa, jednolita komunikacja marketingowa wykorzystywana w social mediach, kampaniach internetowych oraz outdoorowych, a także w materiałach promocyjnych w lokalach zawiera charakterystyczne elementy identyfikacji marki, którymi są biało-czerwona kratka oraz konturowa figura konia – mówi Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu marki Dominium Pizza.
Wprowadzeniu nowej nazwy Gusto Dominium oraz nowego logotypu towarzyszy też zmiana wystroju lokali. Pojawiły się w nich nowe elementy dekoracyjne, takie jak beczki po winie, mapa Włoch czy ściany obłożone drewnem. Restauracje pod szyldem Dominium powstają w zgodzie z nową koncepcją aranżacyjną, która została wprowadzona w drodze rebrandingu. Zmiany w wystroju istniejących punktów zakończono w połowie tego roku.
Przeprowadzony proces rebrandingu sieci miał na celu wzmocnienie pozycji i zwiększenie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju. Ocieplone wnętrza, w których pojawiły się włoskie akcenty mają przybliżyć klientom atmosferę Włoch, by jeszcze bardziej zachęcić do odwiedzin. Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. Efektem wprowadzonych zmian był znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, co skłoniło nas do rozwoju sieci za pomocą franczyzy – wyjaśnia Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu w spółce Dominium.
Obecnie pod szyldem Gusto Dominium działa ponad 70 lokali w całej Polsce oraz siedem w Rumunii.
W tym roku otworzyliśmy kolejną restaurację w Toruniu w centrum handlowym Copernicus, w Warszawie przy ul.Wolskiej oraz siódmy lokal w Rumunii w Mega Mall w Bukareszcie. Uruchomiliśmy pierwszy lokal franczyzowy w Ostrołęce oraz kolejny w Warszawie. Na najbliższy rok planujemy otworzyć pięć restauracji własnych, a także kilka franczyzowych. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi kandydatami na franczyzobiorców, aktywnie poszukujemy również odpowiednich lokalizacji pod restauracje franczyzowe – mówi Ptasińska.