-
Kanapka z ulicy
Dotychczas Subway zacięcie walczył o prestiżowe lokalizacje dla swoich restauracji. W tym roku sandwicze mają pojawić się w przestrzeniach niestandardowych.
-
Oferta od stóp do zębów
Wzbogacenie oferty salonu kosmetycznego o usługę wybielania zębów kosztuje 50 tys. zł.
-
Mała firma w galerii
W centrach handlowych działają nie tylko wielkie międzynarodowe koncerny. Coraz częściej jest w nich również miejsce dla lokalnych przedsiębiorców.
-
Wiosenne porządki w Blue City
Stołeczne centrum handlowe modernizuje część gastronomiczną. Wśród najemców pojawią się nowe marki kawiarni i restauracji.
-
Rowery w centrum
Od września do kwietnia rowery Fresh Bike pojawią się na dedykowanych stoiskach w galeriach i centrach handlowych.
-
Dekada zdała egzamin
Najemcy centrum handlowego w Grójcu podsumowują pierwsze miesiące działalności.
-
Z biura wprost do sklepu
Sklepy z odzieżą szukają nowych lokalizacji - bliżej potencjalnych klientów.
-
Biedronka idzie na łowy
Małe sklepy w aglomeracjach i współpraca z przedsiębiorcami – to nowa strategia rozwoju właściciela dyskontów. Biedronki pojawią się nawet na dworcach.
-
Zanim podpiszesz umowę
Przedstawiamy 5 zasad, którymi warto kierować się przy wyborze lokalu.
-
Apteka blisko przychodni
Wybierając lokal na aptekę zwracamy uwagę na otoczenie w promieniu 300 metrów od upatrzonego punktu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.