-
Pokaz umiejętności zarządcy
Stare galerie handlowe muszą dopasować się do nowoczesnych inwestycji, inaczej stracą klientów.
-
Salon o wielu twarzach
Gabinety Yasumi powstają w nowych budynkach, aby zmniejszyć koszty adaptacji lokalu.
-
Biznes na osiedlu
Lokale usługowe w blokach mieszkalnych to idealne miejsce do otwarcia własnego biznesu.
-
Otwarcie z przytupem
Powodzenie centrum handlowego zależy od kilku czynników. Na co zwrócić uwagę, by otwarcie okazało się sukcesem?
-
Klub fitness dobrze wyliczony
Lokal na klub fitness nie musi być bardzo duży, ważne żeby był dobrze zaplanowany.
-
Kosmetyki prosto z wyspy
Zamiast dużej drogerii niewielka wyspa w centrum handlowym. Czy na wyspie rzeczywiście można zbić kokosy?
-
Płacisz nie tylko za lokal
Jak obliczyć stawkę czynszu w galerii?
-
Lokal w dobrej kondycji
Wiosną klub fitness w Tarnowie, jesienią sześć kolejnych punktów - to plany na bieżący rok właściciela marki FitCurves.
-
Oferta od stóp do zębów
Wzbogacenie oferty salonu kosmetycznego o usługę wybielania zębów kosztuje 50 tys. zł.
-
Zanim podpiszesz umowę
Przedstawiamy 5 zasad, którymi warto kierować się przy wyborze lokalu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.