-
Nutą w zakupowicza
Klientów odstrasza nie tylko tłok w sklepach, ale też hałaśliwa muzyka. Nadmiar dźwięków to problem niejednej placówki handlowej.
-
Fitness w biurowcu
Kluby fitness ulokowane w budynkach biurowych nie należą do rzadkości. Jednak uruchomienie takiej placówki w biurowcu wymaga spełnienia rygorystycznych wymagań najemców.
-
Gra na cztery fronty
Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych, podsumowuje tegoroczne inwestycje spółki.
-
Galeria Jurajska się modernizuje
W częstochowskim centrum pojawiły się interaktywne infokioski oraz ledowe oświetlenie parkingu. A to dopiero początek zmian.
-
W Atrium Reduta zabrakło miejsc parkingowych
Centrum handlowe remontuje parking podziemny. Prace potrwają blisko rok.
-
Loki i koki w sąsiedztwie biura
Jeśli jesteś fryzjerem-artystą, za którym wierni klienci pójdą nawet do piekła, to nie ma znaczenia, gdzie otworzysz swój salon. Ale jeśli chcesz powalczyć o nową klientelę, poszukaj lokalu w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych, a jeszcze lepiej... dużych biurowców.
-
Otwarcie z przytupem
Po czterech latach od powstania projektu łódzka galeria handlowa Sukcesja otworzyła swoje podwoje dla klientów.
-
Liczy się jakość, nie ilość
Jeden z gabinetów DepilConcept poprawił o ponad 25 proc. dotychczasowy najlepszy wynik sprzedaży.
-
Galeria podpowie, gdzie taniej
Silesia City Center jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to oznacza w praktyce?
-
Centra handlowe dają pracę
Blisko 400 tys. osób znalazło zatrudnienie w centrach handlowych. To więcej niż we Włoszech i Hiszpanii.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.