-
Klient w podróży wyda więcej
PKP modernizuje swoje budynki we współpracy z inwestorami z rynku centrów handlowych. Już wkrótce przy kilku dworcach powstaną galerie i parki handlowe.
-
Gabinet blisko ludzi
W salonie fotodepilacji liczy jakość oferowanych usług i łatwość dotarcia do gabinetu.
-
Złoto najlepiej błyszczy na rogu
Salon jubilerski Yes najlepiej sprawdzi się w narożnym lokalu.
-
Kurczak napije się kawy
McDonald's ma nowych konkurentów, którzy wprowadzają strefę kawiarnianą do fast foodu.
-
Kosmetyki mają wymagania
Dostosowanie lokalu do wymogów sieci Organique może trwać ponad miesiąc.
-
Prostokąty i kwadraty
Perfumerie Lola Points muszą mieć określony kształt, wtedy można je łatwo zaaranżować.
-
Salon jak złoto
Inwestycja sklep jubilerski wynosi około 4 tys. zł na metr kwadratowy.
-
Agent może działać wszędzie
Lokal na agencję ubezpieczeń nie musi mieć dużej powierzchni. Do sprzedaży polis wystarczy 30 m2.
-
Usługi we właściwym miejscu
W punktach MBE metraż i rozkład pomieszczeń mają drugorzędne znaczenie. Liczy się przede wszystkim atrakcyjne biznesowo otoczenie.
-
Pandora jest wybredna
Sklepy z biżuterią Pandora powstają w galeriach handlowych największych miast, bo właśnie w takich miejscach można łatwo znaleźć klientów.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.