Prostokąty i kwadraty
Perfumerie Lola Points muszą mieć określony kształt, wtedy można je łatwo zaaranżować.
Idealna lokalizacja na perfumerię Lola Points to główna ulica miasta, albo ulica handlowa. Lokal nie musi być duży, do prowadzenia tego biznesu wystarczy nawet 10-15 m2.
Dodatkowo, ważny jest rozkład lokalu – preferowane są prostokąty i kwadraty. Duża witryna sklepowa dobrze prezentująca wnętrze lokalu, to dodatkowy atut. Lokal musi mieć też odpowiednią wysokość – minimum 2,3 metry. W pomieszczeniu musi być zapewniony dostęp do internetu. Za remont lokalu odpowiedzialny jest franczyzobiorca, który musi postępować zgodnie ze wskazówkami z centrali. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom meble oraz artykuły promocyjne.-Kluczowe jest dla nas położenie lokalu. Generalnie rzecz ujmując, chodzi o miejsce, w którym będzie można łatwo zauważyć, że pojawił się nowy biznes – wyjaśnia Izabella Wolska, menadżer Lola Points. - Sklep może być również częścią innego lokalu, np. kwiaciarni.
Obowiązkowym elementem wyposażenia sklepu jest szafa, w której prezentowane są najpopularniejsze zapachy. To mebel, który pomieści 120 najczęściej kupowanych perfum. W sklepie muszą się znaleźć jeszcze dwie lady – wyższa i niższa. Zarówno projekt, jak i wyposażenie zapewnia franczyzodawca. Koszt umeblowania 20 m2 to ok. 15 tys. zł. W asortymencie firmy znajdują się zarówno perfumy, jak i produkty do pielęgnacji i makijażu. Sieć liczy obecnie trzy sklepy własne i tyle samo punktów franczyzowych. (mak)