2015-01-29

Prostokąty i kwadraty

Perfumerie Lola Points muszą mieć określony kształt, wtedy można je łatwo zaaranżować.

Prostokąty i kwadraty fot. Lola Points

Idealna lokalizacja na perfumerię Lola Points to główna ulica miasta, albo ulica handlowa. Lokal nie musi być duży, do prowadzenia tego biznesu wystarczy nawet 10-15 m2.

-Kluczowe jest dla nas położenie lokalu. Generalnie rzecz ujmując, chodzi o miejsce, w którym będzie można łatwo zauważyć, że pojawił się nowy biznes – wyjaśnia Izabella Wolska, menadżer Lola Points. - Sklep może być również częścią innego lokalu, np. kwiaciarni.

Dodatkowo, ważny jest rozkład lokalu – preferowane są prostokąty i kwadraty. Duża witryna sklepowa dobrze prezentująca wnętrze lokalu, to dodatkowy atut. Lokal musi mieć też odpowiednią wysokość – minimum 2,3 metry. W pomieszczeniu musi być zapewniony dostęp do internetu. Za remont lokalu odpowiedzialny jest franczyzobiorca, który musi postępować zgodnie ze wskazówkami z centrali. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom meble oraz artykuły promocyjne.

Obowiązkowym elementem wyposażenia sklepu jest szafa, w której prezentowane są najpopularniejsze zapachy. To mebel, który pomieści 120 najczęściej kupowanych perfum. W sklepie muszą się znaleźć jeszcze dwie lady – wyższa i niższa. Zarówno projekt, jak i wyposażenie zapewnia franczyzodawca. Koszt umeblowania 20 m2 to ok. 15 tys. zł. W asortymencie firmy znajdują się zarówno perfumy, jak i produkty do pielęgnacji i makijażu. Sieć liczy obecnie trzy sklepy własne i tyle samo punktów franczyzowych. (mak)

Magdalena Krocz
Magdalena Krocz Redaktor prowadzący, PROFIT system

mkrocz@lokalnabiznes.pl