-
Geolokalizacja - na co to komu?
Znalezienie idealnego lokalu na biznes nie jest łatwe. Od niedawna może nam w tym pomóc geolokalizacja.
-
Bar dla studenta
Otwierając bar, który ma karmić głównie studentów, lepiej nie ograniczać się i nie zamykać w murach uczelni. Inaczej przez trzy miesiące wakacji nasz lokal będzie świecił pustkami.
-
Galeria Bocheńska wreszcie wystartowała
Otwarcie Galerii Bocheńskiej zlokalizowanej w centrum Bochni zapowiadano już na wiosnę 2014 roku. Prace wykończeniowe i poszukiwanie najemców wydłużyły termin oddania obiektu do użytkowania o ponad rok.
-
Fast foody w czołówce
Międzynarodowe i krajowe sieci zdominowały ofertę gastronomiczną warszawskich centrów handlowych. Indywidualnych przedsiębiorców prowadzących w nich restauracje i bary jest niewielu.
-
Biznes na wsi i w małym miasteczku
Optymalną lokalizacją pensjonatów dla koni oraz szkółek jazdy konnej są tereny zalesione nieopodal dużych miast.
-
Natura w nowej odsłonie
Organique zmienia wystrój swoich sklepów. Naturalne kosmetyki są teraz sprzedawane w odnowionych, jasnych wnętrzach.
-
SPAR w trzech odsłonach
Sklepy holenderskiej marki powstają w trzech formatach. Najpopularniejszy to supermarket.
-
Pizza w stylu PRL
Lokal na pizzerię Stopiątka trzeba wybrać tak, by znalazł się na drodze docelowej grupy klientów – czyli ludzi młodych oraz rodzin z małymi dziećmi.
-
Galeria podpowie, gdzie taniej
Silesia City Center jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to oznacza w praktyce?
-
Centra handlowe dają pracę
Blisko 400 tys. osób znalazło zatrudnienie w centrach handlowych. To więcej niż we Włoszech i Hiszpanii.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.