-
Sycylijskie klimaty
W restauracjach Sicilia Pizza e Pasta gość ma się poczuć jak na sycylijskich wakacjach.
-
Majsterkują w marketach i w galeriach
Supermarkety Bricomarche powstają zarówno w centrach handlowych, jak i w samodzielnych budynkach.
-
Burger w stylu drive
Burger King otworzył pierwszą restaurację drive thru w Gdańsku. Lokal uruchomiono w jednej z najbardziej pożądanych lokalizacji, czyli przy ruchliwej trasie, obok stacji benzynowej.
-
Galeria stawia na gastro
Atrium Copernicus poszerzyło swoją ofertę o kolejną kawiarnię. Do grona najemców centrum dołączyła londyńska sieć Costa Coffee.
-
Rynek dla kosmetyków
Sklep z naturalnymi kosmetykami można uruchomić już w 10-tysięcznym mieście.
-
Rodzina w galerii
Ponad 60 centrów handlowych w ośmiu największych miastach Polski przebadano pod kątem ich przyjazności dla rodzin z dziećmi. Które wypadły najlepiej?
-
Nieruchomości z biura
Agencja nieruchomości zarobi lepiej, jeśli otworzymy ją na rynku, który ma potencjał do rozwoju.
-
Ziebart nabiera tempa
Ziebart, amerykański koncern z branży motoryzacyjnej, podpisał dwie umowy franczyzowe. Placówki mają powstać w Bydgoszczy i w Nowym Tomyślu. Franczyzodawca rozpoczął sprzedaż licencji zaledwie dwa miesiące temu.
-
Częstochowianie lubią galerie
Galeria Jurajska notuje wzrost liczby odwiedzających. Dwudziesty miesiąc z rzędu.
-
Nowa Karuzela ruszyła
Galeria Karuzela we Wrześni już działa. W ciągu pierwszego tygodnia odwiedziło ją prawie 75,5 tys. osób.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.