-
Światło zdobi szatę
Sklepy odzieżowe radykalnie różnią się między sobą asortymentem i grupą docelową. Trudno o uniwersalny przepis na ich oświetlenie. Warto jednak pamiętać o kilku zasadach.
-
Makarony w wyższym standardzie
Makarun Spaghetti & Salad chce zmienić fastfoodowy wizerunek. Dla prestiżowych miejsc proponuje lokale o wyższym standardzie.
-
Aura Centrum rozbudowuje ofertę gastronomiczną
Jesienią oferta centrum handlowego Aura Centrum w Olsztynie wzbogaci się o pięć nowych restauracji, które będą zlokalizowane w nowej strefie food court.
-
Kanapki na stacji
Subway otwiera sklepy na stacjach Lotos.
-
Moda nad morzem
Marka Quiosque otwiera kolejny salon w Gdańsku. Po galerii Przymorze przyszedł czas na Centrum Handlowe Morena.
-
Moda w strefie
W Galerii Mokotów powstanie strefa obejmująca modowe marki premium i butiki polskich projektantów.
-
Arkadia się rozbudowuje
Już w czerwcu rusza rozbudowa warszawskiego centrum handlowego Arkadia.
-
Momu po rebrandingu
Znana restauracja wraca na warszawski Plac Teatralny. Z nowym sercem.
-
Dekada odświeża ofertę
Dekada Skierniewice zaczyna rekomercjalizację. W planach jest też rozbudowa.
-
Do parku na zakupy
W Polsce przybywa parków handlowych. Jakie sklepy najczęściej się w nich mieszczą?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.