2016-05-18

Dekada odświeża ofertę

Dekada Skierniewice zaczyna rekomercjalizację. W planach jest też rozbudowa.

Dekada odświeża ofertę fot. Dekada Skierniewice

Galeria Dekada w Skierniewicach działa od września 2011 roku. To dwupoziomowy obiekt, o wielkości 4,7 tys. m2 – największy w tym 50-tysięcznym mieście. Jest w nim 16 lokali handlowo-usługowych. Po pięciu latach funkcjonowania rozpoczyna się proces odświeżania oferty handlowej galerii.  

Od momentu otwarcia średnia odwiedzalność galerii to mniej wiecej 150 tys. osób w każdym miesiącu.  Aktualnie oferta handlowa charakterystyczna jest dla obiektu typu convenience, który pozwala na zrobienie najpotrzebniejszych, szybkich i wygodnych zakupów w jednym miejscu. Przygotowujemy się jednak do rozbudowy obiektu. Planujemy rozszerzyć ofertę o rozbudowaną ofertę modową, strefę food court oraz poszerzony sektor usług – komentuje Aleksander Walczak, prezes Dekada SA.

Tenant mix Dekady Skierniewice w tej chwili tworzą marki, charakterystyczne dla tego formatu tj. m.in. market spożywczy Tesco, salon Empik, drogeria Rossman, apteka, lokale usługowe, salony obuwnicze CCC i Deichmann.

Zmiany w centrum handlowym są niezbędne do dopasowania się do zmiennego otoczenia konkurencyjnego – dodaje Aleksander Walczak.

Dziesięć obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie,  Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie i Malborku. Planowane są także inwestycje w Ciechanowie, Nysie i Łowiczu oraz razem z PKP centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć Dekada ma obejmować co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz