2016-05-23

Moda nad morzem

Marka Quiosque otwiera kolejny salon w Gdańsku. Po galerii Przymorze przyszedł czas na Centrum Handlowe Morena.

Moda nad morzem fot. Quiosque

Sklep Quiosque w Centrum Handlowym Morena to drugi salon marki w Gdańsku. Pierwszy mieści się w Galerii Przymorze. Nowy lokal w C.H. Morena zajmuje powierzchnię 184 m2. W ofercie salonu znalazły się ubrania oraz akcesoria modowe – torebki, szale i apaszki oraz biżuterię. Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami.

Średni koszt związany z adaptacją metra kwadratowego salonu wynosi ok. 2,5 tys. zł netto. Aby zostać franczyzobiorcą należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m2 i nie większy niż 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców.

Nasza pomoc dotyczy wielu obszarów i można ją uzyskać na każdym etapie inwestycji. Począwszy od pomocy w doborze lokalizacji sklepu, negocjacjach z centrum handlowym – jeśli zaistnieje taka konieczność – przez realizację projektu architektonicznego, pozyskanie zezwoleń budowlanych – mówi Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.

W wystroju salonów Quiosque dominuje ciepły, piaskowy kolor oraz biel, które tworzą otwarte i przejrzyste przestrzenie. W ten sposób projektanci chcieli zbudować przyjemną i spokojną atmosferę. Jasne, spokojne barwy oraz drewniane wykończenia mają też pozwolić na lepszą ekspozycję produktów.

Marka Quiosque to sieć licząca obecnie 129 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych, a także przy głównych ulicach miast. Otwarcie salonu w Gdańsku nie było jednak jedynym, jakie udało się zrealizować franczyzodawcy w maju tego roku. Na początku miesiąca salon marki pojawił się też w katowickim centrum handlowym Trzy Stawy. Lokal zajmuje powierzchnię 108 m2.

Salon w galerii Trzy Stawy stworzyliśmy w oparciu o nową aranżację przyjazną klientkom. Znajdziemy tam wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej w zakupach – dodaje Aleksandra Podsiadła.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system