2016-06-10

Majsterkują w marketach i w galeriach

Supermarkety Bricomarche powstają zarówno w centrach handlowych, jak i w samodzielnych budynkach.

Majsterkują w marketach i w galeriach fot. ITM Polska

Należąca do Grupy Muszkieterów marka supermarketów budowlanych Bricomarche liczy obecnie 129 sklepów i w ostatnim czasie regularnie otwiera kolejne punkty. Ostatnie dwa pojawiły się w Słupcy i Starachowicach. Obie placówki obejmują cztery działy tematyczne: budowlany, majsterkowanie, ogród i dekoracja. Klienci mają do dyspozycji ogród zewnętrzny, mogą też skorzystać z usługi cięcia drewna, pomocy w załadunku i transporcie zakupionego towaru.

Sklepy w Słupcy i Starachowicach powstały jako samodzielne supermarkety, ale marka Bricomarché dostępna jest również w lokalach wchodzących w skład galerii handlowych. W marcu taki supermarket dołączył do grona najemców centrum handlowego Atrium Płock. Zajął tam lokal o powierzchni ponad 6,4 tys. m2, poprzednio wynajmowany przez sieć NOMI. Sieć Bricomarché oferuje wybór ponad 20 tys. artykułów do domu i ogrodu.

Jako zarządca jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać najemcę, który kontynuuje działalność z segmentu dom i ogród, dzięki czemu możemy utrzymać różnorodną ofertę handlową, która zaspokaja nawet najbardziej wygórowane oczekiwania klientów. Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z tak prężnie rozwijającą się siecią, jaką jest Bricomarché. Mamy nadzieję, że nowy market ogrodniczy znajdzie uznanie płocczan i mieszkańców okolicznych miejscowości i będzie przez nich licznie i często odwiedzany – komentowała Katarzyna Klaczka-Wachowska, dyrektor Atrium Płock.

Otwarcie Bricomarché to znaczące wzmocnienie tenant mix obiektu, który współtworzą m.in. Market Carrefour, EuroRtvAgd, Chińskie Centrum, Drogeria Uroda, Ray Obuwie, Cukiernia Mochowo, czy salonik prasowy InMedio.

Średnia powierzchnia sklepów Bricomarché wynosi 1,4 tys. m2. Franczyzobiorcy zainteresowani otwarciem własnego supermarketu budowlanego powinni dysponować kwotą kapitału własnego w wysokości 400 tys. zł.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system