-
Dobre, bo polskie?
Galerie handlowe podkreślają, że dobierając najemców kierują się także konsumenckim patriotyzmem polskich klientów.
-
Jurajska wabi klientów
Rośnie liczba osób odwiedzających Galerię Jurajską. Jaka jest recepta na przyciągniecie klientów?
-
Sushi dla dużych miast
Sztuka Maka chce rozwijać się w dużych miastach. Kwota inwestycji w lokal zaczyna się od 2 tys. zł netto za m2.
-
Czas na zakupy
Według różnych źródeł na zakupy poświęcamy od 3 do nawet 8 lat swojego życia. Co motywuje nas do spędzania tylu godzin w w centrach handlowych?
-
Outlet w nowym wydaniu
Sieć Fashion House Group od teraz nazywa się Designer Outlets. W centrach zmienił się jednak nie tylko szyld.
-
Niepełnosprawni w centrach handlowych
Posnania wprowadziła program szkoleniowy dla swoich pracowników z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych.
-
Żabka wskakuje do Manufaktury
Sklepy convenience w galerii handlowej? Czemu nie. Żabka otwiera już czwarty sklep w takiej lokalizacji. Tym razem w Łodzi.
-
Do supermarketu na obiad
Intermarché wprowadza do swoich supermarketów stoiska gastronomiczne. Koncept stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów.
-
Kuchnia na widoku
Otwarta kuchnia, w której kucharz przyrządza posiłki w obecności klientów – to serce lokalu Mad Box.
-
Sfinks rozsiada się w stolicy
Właśnie ruszyła - szesnasta już - restauracja Sphinx w Warszawie. Lokal ma letni ogródek i kącik zabaw dla dzieci.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.