2017-07-17

Outlet w nowym wydaniu

Sieć Fashion House Group od teraz nazywa się Designer Outlets. W centrach zmienił się jednak nie tylko szyld.

Outlet w nowym wydaniu Fot. Designer Outlet

Sieć Fashion House Group zmieniła się w Designer Outlets. W centrach outletowych można  znaleźć również końcówki kolekcji znanych marek, nadwyżki produkcyjne projektantów oraz modele niedostępne w tradycyjnych punktach sprzedaży, tworzone przez domy mody specjalnie z myślą o oultlecie. W portfolio Designer Outlets znajdziemy ofertę takich projektantów jak Armani czy BOSS. Oprócz ekskluzywnych marek w centrach dostępne są kolekcje Reserved, Pepe Jeans, Próchnik, Triumph czy Nike.

Pod szyldem Designer Outlets działają centra w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu. Klientów chcą przyciągnąć nie tylko niskimi cenami, ale również architekturą. Budynek Designer Outlet Warszawa swoją architekturą nawiązuje do stołecznej Starówki. W centrum outletowym w Gdańsku możemy poczuć się jak w tradycyjnej skandynawskiej wiosce rybackiej. Z kolei architektura Designer Outlet  w Sosnowcu, z elementami infrastruktury kolejowej, nawiązuje do klimatu   XIX-wiecznej wiktoriańskiej uliczki. Zakupy w takiej scenerii pozwalają cieszyć się swoimi wyborami jeszcze bardziej.

Sieć Designer Outlets umożliwia zakupy w cenach 30 proc. - 70 proc. niższych w porównaniu do cen w regularnych centrach. Dodatkowo, podczas wyprzedaży obniżki mogą sięgnąć nawet do 80 proc.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system