-
Dekada urośnie
Dekada w Grójcu powiększy się o jedną trzecią. Dzięki temu oferta galerii poszerzy się m.in. o produkty wyposażenia wnętrz.
-
Sok z galerii
Franczyzodawca Frankie’s przekonuje, że znalezienie odpowiedniej lokalizacji to klucz to powodzenia biznesu pod jego szyldem. Dlatego pomaga w jej wyborze.
-
Modo odchodzi w przeszłość
Z handlowej mapy Warszawy znika centrum handlowe Modo. Od czerwca zmienia nazwę i asortyment.
-
Olimpia urośnie?
Zarządcy Galerii Olimpia w Bełchatowie zapowiedzieli jej rozbudowę.
-
Outlet lubi niedziele
Czy centra wyprzedażowe przetrwają wprowadzenie zakazu handlu w niedziele? Eksperci twierdzą, że może być trudno.
-
Jak czekać, to w centrum handlowym
Galeria Jurajska stworzyła nietypową poczekalnię. Strefy wypoczynku powstaną przy toaletach.
-
Sklep jak kokpit samolotu
Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni kupują inaczej niż kobiety. Jak zaprojektować sklep, by zachęcić panów do wydania w nim pieniędzy?
-
Nowych biur przybywa na potęgę
Od początku roku deweloperzy oddali do użytku 151 tys. mkw. powierzchni biurowej.
-
Tankowanie i przekąski
Nowa stacja paliw Moya ma dwie strefy: sklep typu convenience oraz sprzyjającą relaksowi i konsumpcji strefę gastronomiczną.
-
Galeria na osiedlu
Duże osiedla mieszkaniowe na obrzeżach miast stają się coraz bardziej atrakcyjnymi lokalizacjami dla deweloperów niewielkich centrów handlowych. Nie bez przyczyny.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.