-
Biznes zasadzony
Sprzedaż jabłek z własnego sadu to kosztowna inwestycja. Potrzebna jest nie tylko ziemia, ale i zaplecze produkcyjne. Podobno na zwrot kosztów nie trzeba długo czekać – o ile pogoda sprzyja i... znajdzie się klient.
-
Skośne oczy Butiku
Nowy sklep odzieżowej sieci urządzono według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich.
-
Otwarcie z przytupem
Powodzenie centrum handlowego zależy od kilku czynników. Na co zwrócić uwagę, by otwarcie okazało się sukcesem?
-
Ruch wymaga miejsca
Centrum gimnastyczne The Little Gym sprawdzi się zarówno w biurowcu, jak i w wolnostojącym budynku.
-
Lokal na dystans
W Mydlarni u Franciszka jeden sklep to za mało...
-
Zysk odbity od ściany
Otwarcie klubu squasha to inwestycja wymagająca cierpliwości i sporych pieniędzy, bo klienci nie od razu przekonują się do nowości.
-
Galeria liczy metry
Market budowlany Castorama, więcej sklepów odzieżowych i lokali gastronomicznych – to cel rozbudowy stołecznego centrum handlowego Wola Park.
-
Sklep nie tylko w Internecie
Merlin.pl uruchamia kolejne punkty odbioru zamówień w sklepach… spożywczych.
-
Kawa w spożywczaku
Strefa kawiarniana to stały element wielu osiedlowych sklepów spożywczych. Co jest potrzebne żeby ją urządzić?
-
Biznes przez szybę
Specjaliści twierdzą, że do klienta najłatwiej dotrzeć przez szybę. Jak w takim razie powinna wyglądać dobrze zaaranżowana witryna sklepowa?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.