-
Dekada na nowo
Po pięciu latach funkcjonowania Dekady w Sieradzu rozpoczyna się proces jej rekomercjalizacji.
-
Promenada rośnie
Warszawskie Atrium Promenada powiększyło się o 6 tys. m kw. W nowej części galerii jest m.in. trzypiętrowy sklep H&M.
-
Lody z okienka
Lodziarnie "U lodziarzy" otwierane są w lokalach, w których istnieje możliwość montażu okienka sprzedażowego.
-
Gdzie budują się centra handlowe?
Najwięcej centrów handlowych w ubiegłym roku powstało w dużych aglomeracjach i małych miastach. Jak będzie w kolejnych latach?
-
Targi „Pomysł na firmę”
Biznes pod znaną marką przyciąga przyszłych przedsiębiorców i deweloperów galerii handlowych.
-
Silesia stawia na luksus
Okres modernizacji centrum handlowego zarządzający wykorzystujący do rozbudowy oferty marejk segmentu premium.
-
Perspektywy rynku nieruchomości
Wyższy wkład własny potrzebny do otrzymania kredytu hipotecznego, modyfikacje dotyczące transakcji nieruchomościami rolnymi to jedne ze zmian prawnych, które weszły w życie w 2016 roku.
-
MOODO odświeżone
Odzieżowe sklepy mają nową aranżację, a marka – odświeżone logo.
-
Na zakupy do Lublina
W mieście jest kilkanaście obiektów handlowych. Czy powstaną kolejne?
-
Z Żywca do Gemini Park
W centrum handlowym Gemini Park w Bielsko-Białej przybyli nowi najemcy oraz wzrosła liczba klientów i obroty.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.