Dekada na nowo
Po pięciu latach funkcjonowania Dekady w Sieradzu rozpoczyna się proces jej rekomercjalizacji.
Dekadę Sieradz otwarto w 2011 roku, w centrum miasta, niedaleko dworca autobusowego. Na ponad 12 tys. m2 znajduje się 35 sklepów i punktów usługowych, polskich i międzynarodowych marek, także franczyzowych. Są wśród nich również najemcy lokalni. Po pięciu latach Dekada zdecydowała się odświeżyć ofertę handlową.
Obecnie tenant mix Dekady Sieradz budują znane i wyczekiwane przez mieszkańców marki, takie jak H&M, C&A, Mohito, Sinsay, CCC, czy też Rossmann i Apart. Obiekt jest wpisany w mapę handlową miasta, ale proces odświeżenia oferty pozwoli na zwiększenie odwiedzalności centrum, a w konsekwencji na zadowolenie zarówno klientów, jak i najemców – komentuje Radosław Gadomski, dyrektor handlowy w BOIG Property Consulting, spółce odpowiadającej za rekomercjalizację.
Jednak odnowienie dotychczasowych lub podpisanie nowych umów najmu to nie jedyne plany na przyszłość. Galeria myśli też o rozbudowie.
Dekada Sieradz od momentu otwarcia cieszy się dużą popularnością. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych 2-3 lat nastąpi jej rozbudowa. Umożliwia to dostępność do sąsiadujących obok obiektu działek – komentuje Aleksander Walczak, prezes Dekada SA.
Sieć obiektów handlowych pod wspólną nazwą Dekada liczy w tej chwili 10 galerii i działa w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie i Malborku. Planowane są także inwestycje w Ciechanowie, Nysie i Łowiczu oraz razem z PKP centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma obejmować co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.