2016-03-14

Silesia stawia na luksus

Okres modernizacji centrum handlowego zarządzający wykorzystujący do rozbudowy oferty marejk segmentu premium.

Silesia stawia na luksus

Odpowiedni tenant mix, czyli dobór najemców, to klucz do sukcesu galerii handlowej. Powinien on gwarantować klientom możliwie szeroką ofertę handlową i usługową, a jednocześnie odpowiadać założonemu profilowi galerii. Katowicka Silesia City Center intensywnie stawa ostatnio na rozwój oferty marek luksusowych. Do grona najemców dołączył właśnie Hugo Boss. W marcu planowane jest natomiast otwarcie multibrandu SONO IDONI z włoskimi markami premium.

Od października 2015 roku do grona najemców Silesii dołączyły m.in. Longchamp, Chiara, BOHOBOCO, Chantelle, Clinique, Guess by Marciano, Celebrity oraz Twin Set, umacniając tym samym najszerszą ofertę marek premium wśród galerii handlowych na Śląsku. Teraz to grono najemców znów ulega poszerzeniu. Swój pierwszy salon firmowy na Śląsku otworzył właśnie Hugo Boss. Marka zdecydowała się na sklep o powierzchni aż 320 m2, który ulokowano na Placu Tropikalnym, w sąsiedztwie m.in. Burberry, TruTrussardi, perfumerii Douglas i Deni Cler.

W połowie marca z kolei planowane jest otwarcie multibrandu SONO IDONI. Na jego ofertę złożą się wyłącznie włoskie marki premium. Tym samym w Silesii pojawią się ubrania takich marek jak: Dsquared2, Diesel, Gaudi, Pal Zileri, AT.P.CO, Emporio Armani, Versace, Peserico, Tomboloni i L.B.M. 1911. Salon świadczyć będzie także usługi: "made to measure", czyli szycia na zamówienie garniturów i koszul, mobilnego stylisty oraz pogotowia biznesowego.

 Oferta premium Silesii nieustannie się rozwija. Obecność marek luksusowych kusi także klientów, którzy oczekują od centrum handlowego nowoczesnej i zaskakującej oferty - mówi o zmianach Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.

W galerii trwa proces modernizacji, w ramach którego przeniesionych lub odnowionych zostanie ponad 100 salonów. przybędzie także ponad 40 nowych marek.

Spora część tych prac już za nami, a nowe marki są efektem tych zmian - mówi Monika Pyszkowska.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system