2016-03-11

MOODO odświeżone

Odzieżowe sklepy mają nową aranżację, a marka – odświeżone logo.

MOODO odświeżone Fot. Moodo

Dedykowana młodym kobietom marka Moodo otwiera swoje sklepy w galeriach handlowych i atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych handlowych ulicach miast powyżej 25 tys. mieszkańców. Ostatnie salony pojawiły się w takich miejscach, jak Galeria Alfa w Grudziądzu, Galeria Galena w Jaworznie, Galeria Jurowiecka w Białymstoku, Galeria Podkowa w Podkowie Leśnej i CH Auchan w Raciborzu. Łącznie w Polsce, w Czechach i na Słowacji działa ok. 150 salonów Moodo.

Rok 2015 upłynął właścicielom konceptu na znacznych zmianach w wizerunku i aranżacji sklepów. Powstał wręcz zupełnie nowy koncept sklepowy. Wystrój wnętrza jest zdecydowanie bardziej kobiecy, współczesny i odpowiada najnowszym trendom we wnętrzach. Zabudowy ścienne, oraz meble wolnostojące wykonane są ze stali malowanej, sklejki bielonej, a detale ze stali nierdzewnej. Do ekspozycji towaru wykorzystane zostały różne formaty stołów, ramy, meble typu słupki z ramionami. Postawiono też na dobre oświetlenie, które ma potęgować pozytywne wrażenie na klientkach oglądających kolekcje.

Franczyzodawca odświeżył także swoje logo.

- Chcieliśmy wyraźnie podkreślić, że się zmieniamy i jesteśmy firmą dynamiczną. Nad wejściem do sklepu stosujemy przestrzenne ażurowe litery, świecące w oparciu o technologię LED – tłumaczą właściciele. W 2016 rok sieć ma powiększyć się o co najmniej 25 otwarć.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system