2016-03-07

Z Żywca do Gemini Park

W centrum handlowym Gemini Park w Bielsko-Białej przybyli nowi najemcy oraz wzrosła liczba klientów i obroty.

Z Żywca do Gemini Park Fot. Gemini Park Bielsko-Biała

W Gemini Parku w Bielsku Białej na powierzchni powierzchni 40 tys. m2 jest 120 lokali handlowo-usługowych.

W 2015 roku podpisaliśmy 12 nowych umów najmu. Wśród najemców, którzy do nas dołączyli znalazł się m.in. największy w regionie klub fitness BeFit (2,2 tys.m2) oraz Toys'R'Us (1,5 tys. m2) sprzedawca zabawek i produktów dla dzieci. Znaczące poszerzenie oferty centrum, kontynuacja strategii centrum rodzinnego, połączona z wzmożonymi i niestandardowymi działaniami marketingowymi przełożyły się na 11 proc. wzrost odwiedzalności centrum oraz blisko 17 proc. wzrost obrotów w stosunku do roku ubiegłego – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.

W minionym roku umowy najmu w Gemini Park przedłużyło 17 salonów, powiększyły się sklepy Komputronik oraz salon obuwniczy CCC. Poszerzanie oferty trwa nadal. W tym roku w centrum otwierają się salony kolejnych najemców: Wólczanki, Vistuli oraz Lancerto.

Natomiast na zewnątrz Gemini Park Bielsko-Biała rozbudowuje ofertę rozrywkową. Stworzono tu wielosezonowy Park Radości. Obejmuje on ogólnodostępną plażę, plac zabaw Małpi Gaj, tor tubingowy, dmuchańce, basen z kulami, boisko do siatkówki i zewnętrzną siłownię, na której organizowano bezpłatne zajęcia sportowe.

W sierpniu 2015 roku oddano do użytku drogę krajową S69, która połączyła Żywiec z Bielskiem-Białą i skróciła czas przejazdu między tymi miastami do 15 minut. Gemini Park Bielsko-Biała niemal sąsiaduje z nowo otwartą trasą ekspresową, której otwarciu towarzyszyła kampania billboardowa promująca centrum oraz kampania informacyjna prowadzona wśród turystów odwiedzających tereny przygraniczne.

Stawiamy na działania, które w jeszcze większym stopniu zainteresują klientów naszą ofertą zarówno handlową, jak i rozrywkową. W ostatnich miesiącach objęliśmy cały teren Centrum bezpłatną siecią Wi-Fi. Finiszujemy z projektem, który wprowadzi do naszego centrum beacony, dzięki którym klienci będą na bieżąco informowani o ofertach przygotowanych specjalnie dla nich. Dodatkowo planujemy kontynuację współpracy z obydwiema bielskimi drużynami siatkarskimi – BKS Aluprof oraz BBTS Bielsko-Biała. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci wiedzieli, że nasz obiekt to nie tylko miejsce zakupów, ale i miejsce, w którym można ciekawie spędzić czas wspólnie z rodziną – podsumowuje Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park.

.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz