2016-03-18

Promenada rośnie

Warszawskie Atrium Promenada powiększyło się o 6 tys. m kw. W nowej części galerii jest m.in. trzypiętrowy sklep H&M.

Promenada rośnie Fot. Atrium Promenada

Z tych 6 tys. m2 ponad połowa to powierzchnia przeznaczona do najmu. Już zajęło ją sześciu nowych najemców (dołączając do 180 dotychczasowych). Największym jest właśnie H&M, oprócz tego butik z kosmetykami MAC, salon z bielizną Le Charme, sklep sieci Time Trend, salon komputerowy X-Kom oraz kantor wymiany walut.

Rozbudowana Promenada zyskała atrakcyjną architektoniczne, częściowo przeszkloną elewację. Utrzymanie jej w matowo-złotej barwie oraz unikatowe podświetlenie nadają jej elegancki, wielkomiejski charakter – mówi Jolanta Wawrzyszuk, dyrektor operacyjny Atrium Poland. – W nowej części budynku zastosowaliśmy rozwiązania, które już funkcjonują w zachodnich centrach handlowych, m.in. w Londynie czy Paryżu. Zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne witryny sklepu są dwupoziomowe, co pozwoliło podkreślić efekt tzw. grand magasine, na którym wzorowane jest centrum.

W nowej części obiektu klienci mogą skorzystać też m.in. z interaktywnych punktów informacyjnych, stref relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punktów ładowania urządzeń mobilnych.

Promenada posiada olbrzymi potencjał rozwoju. Usytuowana jest w dzielnicy Warszawy Praga Południe, przeżywającej swój dynamiczny rozkwit. To obecnie jedna z najgęściej zaludnionych dzielnic, dobrze skomunikowana z centrum miasta, ze stale udoskonalaną infrastrukturą oraz ogromną liczbą istniejących i wciąż powstających osiedli mieszkaniowych – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu Atrium Poland.

Dlatego to nie koniec rozbudowy centrum. Jeszcze jesienią tego roku do użytku zostanie oddane kolejne ok. 3 tys. m2 powierzchni najmu. Komercyjna wielkość Promenady osiągnie wtedy poziom 63 tys. m2. Docelowo – być może w ciągu najbliższych 5 lat – Atrium Promenada urośnie jeszcze o następne 20 tys. m2.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz